tisdag 8 juli 2014

WAS IST DAS? Det är inte sant! 4 - 0! 5 - 0!!TYSKLAND 26 spelade minuter!Klose rekordman!

 Müller trifft, Klose trifft, Kroos trifft doppelt, dann darf auch Khedira - innerhalb kürzester Zeit erzielt Deutschland gegen Brasilien fünf Tore. Für die Selecao ist dieses Halbfinale ein absolutes Desaster!!!!!

Brasilien är helt borta - Tyskland sätter mål på mål - jag hinner inte med, jag skrattar och gråter!
Vad händer härnäst?

Min KLOSE min KLOSE! 
Och Kroos gånger två. Khedira. Müller.
Det snurrar i min skalle.

VMGuld - anyone!???

Det är en vansinnig, omvälvande bild

5 - 0

29minuter var spelade när jag skrev detta...

OBEGRIPLIGT!!!!!
Det är så sjukt att jag kan inte skriva mer

HALVLEK

Publiken buar unisont. Brasilien - vad har ni gjort?  
Eller - Tyskland har gjort. 
Verkligen gjort.






Inga kommentarer: