onsdag 9 juli 2014

Sneijder: "De har vunnit - fan också"

Det får det summera det hela.
Bronsmatchen kan bli oerhört intressant.
Eller en bedagad dödsmarch.

Den här matchen, strategisk, jämn - stängd.
Det kan vara nog så effektivt och matchvinnande, på det ena eller det andra sättet - men det är inte roligt.
En facebookvän, föreslog att jag (och andra som klagade , på feeden)skulle se hockey istället, och att jag inte förstod mig på fotboll.
Kanske det.- Ibland blir jag bitter, när jag inte får den roligaste underhållningen. Ett och annat anfall. En och annan chans?

Jag tror mest det har att skaffa med, att för de som Älskar Argentina (eller om det blivit Holland) - var det här ett sätt, så gott som något att ta sig till final ;) ;)

Rodreguiz slår den avgörande straffen - och sätter den

Inga kommentarer: