fredag 4 juli 2014

Kvartsfinal 2: Brasilien - segrare- Colombia, ute (2-1)


Jag gråter för första gången i VM. Ser otröstlig James Rodríguez helt förstörd
  
David Luiz och Dani Alves kramar och tröstar James, jag står inte ut. 
Lilla Haimä! Tröjbytning


 Luis - all in. Hjärtligt - eller endast för publiken?
James-tröjan på Luiz

Jag brukade gilla Luiz, nu vet jag inte hur mycket han bara hånar, eller hur mycket han är hjärtlig..
***EDIT - jo, han är visst hjärtlig. Igår (när jag skrev)var jag så upprörd och grät, så jag inte kunde se det fina i hjärtligheten. **

Jag gråter med dig - hjälte/James!
6 (!!!) mål! OCH assist - hjälte! Legend! 22 år!

Braslien till semifinal!
Det blev som jag trodde, ej som jag ville.
Känns sekteristiskt när en så fanatiskt überpåhejat lag under /typ /dödshot levererar och bryter samman med allt och resultatet.
Men, ja.
Mot Tyskland nästa match - SEMI!
Jag vet inte, känner mig splittrad, som ni skönja. Se.
Sekteristiskt galet.
De måste.
De gör det..


Ajaja, Colombia. Men James  -kommer att kunna välja och vraka med kontrakten med vilka storklubbar han vill. Vilken storstjärna. Och nu, ledare i skytteligan. Men hur tröstar det honom, ikväll?


Neymar Jr - blev skadad? DET gillar ingen!Ingen vill att stjärnor ska falla när de kanSupernovaglänsa
 Och inför nästa match - Da Silva, drar på sig ett gult & får stanna utanför

Huvudduell

           

          

    
Och kolla Jamez enorma kompis på ärmen! Vad fin filur!
 En kamrat!

Inga kommentarer: